|
Post by korppi on Sept 6, 2007 18:19:06 GMT 2
Tytön sanat kuulessaan Shanen mieheen kohosi eräs mielikuva, jota hän ei olisi halunnut kohdata. Ajatuksissaan hän pudisti päätään, tuntui sitten palaavan takaisin tähän maailmaan. "Niin säkin", mies vastasi, läppäisi sitten Danua takamuksille ja pinkaisi juoksuun suoraan kohti vessaa. Onneksi huoneistossa oli vielä sen verran valoa, että Shane näki eteensä.
Hän pisti veden tulemaan kylpyammeeseen, heitti muutaman kylpykuulan perään. Nopeasti Shane käväisi pikasuihkussa, u nou, kääntyi sitten takaisin tytön puoleen virnistäen. Hän painoi Danun seinää vasten, suuteli tätä intohimoisesti. Kova on mieskunto.
|
|
anspe
Apprentice
|
Post by anspe on Sept 6, 2007 18:28:30 GMT 2
Danusta tuntui jotenkin, ettei Shane halunnut hänestä mitään muuta kuin pillua ja persettä. Se oli toki ollut vaihtoehto alusta alkaen. Danu seurasi miestä ja tuli melkein heti litistetyksi seinään. Tyttö pakottautui vastaamaan suudelmaan. Danu oli nauttinut ja tiesi nauttivansa jos se tapahtuisi uudelleen, mutta hän olisi vain ilmainen huora. Korjaus: hän oli ilmainen huora. Kädet lähtivät vaeltemaan miehen iholla.
|
|
|
Post by korppi on Sept 6, 2007 18:42:01 GMT 2
Vesi valui lähes ammeen laidan yli Shanen viimein havahtuessa siihen tosiasiaan. Hän otti tyttöä kädestä, veti tämän kanssaan kylpyammeeseen, mutta siihen se sitten jäikin. "Onko kaikki ok?" Mikä sai hänet esittämään tämän kysymyksen? Ehkä se oli alitajuntainen tunne siitä, että kaikki ei ehkä ollutkaan kohdallaan. Tai sitten se taas hölötti lämpimikseen.
Mies upottautui veden pinnan alle, piti silmiä kiinni, saippualla kun oli tapana aiheuttaa kirvelyä ja punoitusta. Hän laski hitaasti kymmenestä yhteen, illmestyi sitten takaisin pinnalle vaahdon seasta. Naurahti.
|
|
anspe
Apprentice
|
Post by anspe on Sept 6, 2007 18:47:55 GMT 2
Danu istui kylpyammeeseen miehen vetäessä hänet sinne. "On, on", tyttö vakuutteli. Hän oli umpikujassa. Jos hän kertoisi totuuden, mies passittaisi hänet takaisin omaan huoneeseensa. Danu ei voinut kuitenkaan olla naurahtamatta aidosti miehen noustessa pinnalle. "Hölmö", tyttö sanoi. Hän kampesi itsensä Shanen päälle, melkein makaamaan. Danu laski toisen kätensä miehen hartialle ja painoi päänsä kiinni tähän. "Sä et taida haluta musta muuta kun pilluu ja persettä", Danu totesi kysymyksenomaisesti.
|
|
|
Post by korppi on Sept 6, 2007 18:53:48 GMT 2
"Eikö me jo kerran puhuttu tää läpi?" Shane vastasi, kasvojen lihaksien saattoi huomata kiristyneen. Toinen kätensä lepäsi Danun selällä, siinä puoli-istuvassa asennossa ei ollut ollenkaan pahempi olla vaikka yleensä hän makasi ammeessa aivan reporankana. Ihme, ettei ollut muuttunut rusinaksi.
|
|
anspe
Apprentice
|
Post by anspe on Sept 6, 2007 18:58:07 GMT 2
Danun olemus muuttui alistuneeksi, puolustukseen valmistautuneeksi. "Sori", tyttö sanoi hiljaa, uskaltamatta katsoa mieheen. Hän ei myöskään irroittautunut tästä, pysyi vain paikoillaan. "Mä tykkään susta ihan hirveesti, älä suutu, kiltti", Danu sanoi. Hän ei halunnut itkeä nyt. Tyttö ei uskaltanut sulkea silmiään, vaikka olisikin halunnut. Isä oli tehnyt hänestä aivan ylivarovaisen.
|
|
|
Post by korppi on Sept 6, 2007 20:41:04 GMT 2
Mies veti syvään henkeä, puri hampaitaan yhteen muttei sanonut mitään. Se ei näyttänyt ulos päin niin turhautuneelta, kuin sillä hetkellä oli. Nyt ei ollut välttämättä paras hetki purkautua siitä, että kuinka toisesta voi tykätä hirveästi kahden tunnin tuntemisen ja yhden panon jälkeen. 'Älä sotkeennu teineihin', takoi taas Shanen pääkopassa. Olihan se tietysti imartelevaa, että oli ollut jollekin näin onnistunut ensimmäinen kerta, mutta silti. Yllättäen miehen teki hirveästi mieli tupakkaa.
"Miksi mä suuttuisin?" hän viimein kysyi, silitti tytön poskea.
|
|
anspe
Apprentice
|
Post by anspe on Sept 7, 2007 15:22:41 GMT 2
Danu ei vastannut. Hän nosti katseensa mieheen. "Lupaathan ettet puhu tästä eteenpäin?" tyttö kysyi varovasti ja niiskahti. "Mun faija yritti käyttää mua seksuaalisesti, se esti melkein kaikki kontaktit omanikäsiini. Mä karkasin, ja mä tiedän että jos faija saa mut kiinni, niin..." Danu ei pystynyt sanomaan sitä loppuun. "Mä vaan kaipaisin jotakuta, johon mä voin oikeesti luottaa ja johon mä voin turvata jos sellaseen tulee tarvetta. En mä pyydä seurustelusuhdetta, tai no ehkä tavallaan. Niinkun et tavattais välillä, tehtäs jotain kivaa, käytäs vaik leffas, nussittas, voitais luottaa siihen, että saa tukee jos sitä tarvii." Tytön siniset silmät olivat täynnä kyyneliä.
|
|
|
Post by korppi on Sept 8, 2007 12:54:25 GMT 2
Shane käänsi katseensa tyttöön kuullessaan tämän kysymyksen, jäi odottamaan jatkoa toinen kulma kysyvästi koholla. Miehen ilme vakavoitui. Hemmetin kakspiippuinen juttu. Tuliko hänestä nyt Danun bodyguard tämän isää vastaan? Ei normaalit kaverisuhteet edenneet ihan näin. Eihän hän edes tuntenut tyttöä. Miten hän voisi luvata olevansa tämän tukena ja sitä rataa? Ei ainakaan kovin rehellisesti.
"Sä varmaan ymmärrät, et mä en halua sitoutua. Mä uskon, että me voidaan olla frendejä, mut en mä voi taata mitään. Eihän me edes tunneta oikeasti." Sitten se vielä sutkautti sen, mikä sen mieltä oli ruvennut kalvamaan Danun puhuessa karkaamisestaan: "Sä karkasit porukoiltas, mut jos sä oot täysikäinen niin eihän niillä oo suhun mitään sanavaltaa. Jos sä oot täysikänen.."
|
|
anspe
Apprentice
|
Post by anspe on Sept 8, 2007 13:03:38 GMT 2
Danu riistäytyi irti miehen otteesta ja läimäisi tätä avokämmenellä kasvoihin. "Olihan se pitäny saatana tajuta, että miehet on aina, ihan aina samanlaisia! Ei ne haluu mitään muuta kun nussia!" tyttö huusi ja itki samaan aikaan. Pyysi vähän ja sai vain p?k?lea niskaansa. Danu katsoi mieheen halveksuen ja nousi ammeesta. Siinä taisi mennä sekin ihmissuhteenalku ja työpaikka samalla kertaa. Tyttö ei kuitenkaan suostunut alistumaan vain toisen vakipanoksi, ilmaiseksi huoraksi. Miksi helvetissä hän oli erehtynyt menettämään neitsyytensä tuollaiselle pellelle?
|
|
|
Post by korppi on Sept 8, 2007 13:08:10 GMT 2
Shane oli tiennyt, että Danu saattaisi reagoida näin. Se riski oli silti otettu. Ja tässä oltiin. Hän nousi itsekin ylös ammeesta, katsoi tyttöä huultaan purren, muttei vaikuttanut mitenkään uhkaavalta. Ei Shane tiennyt mitä hänen olisi tässä nyt pitänyt sanoa. "Jos meidän lähtöasetelmat oli mitä oli ja tää homma on muutenkin näin hemmetin sotkua niin mitä sä odotat multa? Että mä vakuuttelen sulle suojelevani sua kaikelta pahalta?"
Don't you try to fake it anymore.
|
|
anspe
Apprentice
|
Post by anspe on Sept 8, 2007 13:17:05 GMT 2
"Että sä olisit sittenkin ollu mun luottamuksen arvonen! Mut ei, sä oot sitä samaa p?k?lea mitä kaikki muutkin!" Danu huusi itkien. Hän tönäisi miestä niin kovaa kuin jaksoi. Ihan sama se tytölle olisi kaatuisiko tämä ja löisikö päänsä. Tai kuolisiko. "Sä et tunne yhtään mitään mua kohtaan! Mä vihaan sua! Vihaan! Mä en merkkaa sulle mitään muuta kun helppoo panoo!" Danu kääntyi kannoillaan, nappasi jonkun irtonaisen esineen randomilla ja heitti sen miestä kohti.
|
|
|
Post by korppi on Sept 8, 2007 13:24:34 GMT 2
Shane pyöräytti silmiään. ÄLÄ SEKAANNU TEINEIHIN. Danun tönäistessä miestä tämä sai onnekseen tukea seinästä ja välttyi näin kaatumasta. Lentävän shampoopullonkin mies onnistui täpärästi väistämään. "Jos sä alat tääl jotain hajottaan ni saat kyl painua saman tien pihalle", Shane kohotti ääntään, kietaisi pyyhkeen ympärilleen ja käveli tyynesti tytön ohitse pois vessasta. Mistä tuli tuo outo tyyneys? Ei voi tietää. Sen mies vain tiesi, että nyt hän oli kyllä viimeisiään myöden täynnä tätä. Hemmetin mielialanvaihtelut.
|
|
anspe
Apprentice
|
Post by anspe on Sept 8, 2007 13:30:35 GMT 2
Danu ei seurannut miestä, mutta poistui silti huoneesta. Hän etsi vaatteensa ja puki ne päälleen, tuskin miestä edes kiinnosti katsella häntä enää. Ja se oli varma, ettei tyttö näyttäisi naamaansa missään levykaupassa. Ensinnäkään häntä ei edes otettaisi töihin ja jos otettaisiinkin, niin asiakaspalvelu taitaisi olla vain aikamoinen kulissi. Danu vihasi miehiä, vihasi. Ne lupasivat aina ja pettivät sitten kaikki lupauksensa. Jok'ikinen ja aina.
|
|
|
Post by korppi on Sept 8, 2007 13:35:49 GMT 2
Shane käveli jääkaapille ja nappasi uuden oluen, seurasi sivusilmällä Danun touhuiluja. Tämä jos mikä oli varsinainen farssi. Hän istahti keittiön pienen pöydän kulmalle, hörppäsi oluestaan. Jos tyttö vielä kerran heittäisi häntä jollain, niin hän kantaisi tuon omin käsin pihalle huoneesta.
Mies ei maininnut mitään työhaastattelusta, sillä vaikka Danu ilmestyisi niin hän tuskin ottaisi tätä töihin. Hyvän työilmapiirin luominen olisi nimittäin täysi mahdottomuus. Ja se välittyisi heti myös asiakkaille ja sitähän Shane ei halunnut.
Love is a stanger.
|
|