kasper
Badly Addicted
Comeback Kid
|
Post by kasper on Apr 23, 2007 21:06:59 GMT 2
"MITÄ pimpsaA?!" Ellie tokaisee heti ensimmäisenä ja pomppaa ylös sohvalta ennenkuin Will kerkesi edes "molo" sanoa. "Stanan kusipää! Luuletko sä et sä voit tulla tänne MUN kämppää tollee vaa avaimilla tollasen jälkee?! JOOEI!" nainen karjuu- rupesi kuullostamaan vihaiselta naaraskarhulta jota ammuttu anaaliin. "Vitut! Hanki joku vitun barbara mitä sä voit naida ihan huoletta ja nukahtaa sen päälle joka saatanan kerta, juo jotain vitun energiajuomaa ja syö pillereitä et jaksat ees runkata!" Ellie räpättää, voi vain kuvitella taas naapurien ilmeet; 'tuolla se ihana, sopuisa pariskunta taas pitävät pientä rauhaisaa palaveria'. Varoittamatta Ellie suoranaisesti heittää Willien ulos kämpästä, alasti käytävälle vain kukat suojanaan. "HOMO!"
|
|
anna
Kerrosvahti
|
Post by anna on May 13, 2007 22:41:25 GMT 2
"Sori oikeesti! Anteeks! Oon ollu kauheen väsyny! Ja...ja..." Lause ei ehtinyt päättyä ennen kuin Willie lensi kaaressa alasti käytävälle kukkapuska suojanaan. Miehen pyyhe jäi matkalle, miehen tultua suihkusta. "perskutarallaa!" Taasko piti marssia munasillaan respaan hakemaan avainta? Kai se oli pakko.
Kukkapuska sukukalleuksien suojana Willie asteli jälleen reippaasti respaan. "Moro, oisko teillä vara-avainta tai vaatteita, ku toi vaimoke heitti mut pihalle?". Kassavirkailija tuijotti miestä silmät pyöreänä. Viimeeksi nahkastringeissä ja nyt tämä. Anna mun kaikki kestää.
"Joo. Tässä." virkailija sanoi ja antoi avaimen. Willie marssi takaisin ovea koputtelemaan. Vara-avain oli vasta viimeinen valttikortti. "Elliee...anteeks...jooko hanipuppeli...anteeks olin sika..."
|
|
kasper
Badly Addicted
Comeback Kid
|
Post by kasper on May 20, 2007 17:19:18 GMT 2
Ennen niin kuohkea sohvatyyny oli Ellien käsittelyssä muuttunut muodottomaksi vanukasaksi naisen puristellessa ja viskoessa sitä ympäri huoneistoa samalla Williä rankasti kiroten. "Vitun äpärä KUSIPÄÄ!!" Whutum. Suora linja lamppuun, lamppu tippuu.. kräks.
Samalla ovi avautuu, ja Will kurkistaa varovaisesti sisään. Ellie kääntää saatanallisen haukankatseensa kohti ovenrakoa. "JUMALAUTA SIKA! Se oli NIIN viimonen tikki!" Tyyny lennolla kohti Willin päätä.
|
|
anna
Kerrosvahti
|
Post by anna on Jun 5, 2007 12:28:41 GMT 2
Willie dodgeaa tyynyn ja näyttää hätääntyneeltä. "Hei Ellie rakas, älä viitti! Olin ihan kauhee sika, oikeesti sori kauheesti! Lupaan etten enää tee tollast! Ostan sulle vaik toisen porssen tai jotai rakas heeei!" Willie märmättää ovenraossa ja törkkää kukkakimpun esiin.
"Mä toin sulle kukkiaki!"
|
|
kasper
Badly Addicted
Comeback Kid
|
Post by kasper on Jun 12, 2007 23:33:17 GMT 2
"Porschenko.." Kyllä Will taisi vaimokettaan ainakin vähän tuntea- tai ainakin sen herkän spotin. Kyllähän se ihan uusin sikamagee porvarikallis kuminkuumottelija seksimasiina mikä erään hotellin aulassa olleen autolehden kannessa oli hohdellut olisi kieltämättä ihan mukava- kauppa-autoksi. Toisaalta, Elliellähän oli jo aika kiva porsche, edellisen riidan lopputulos. "Entäs jaguaarin?" Ellie sanoo keinottelijan äänellään ja miettii hetken sitä supercoolia autoa minkä oli kadulla nähnyt.. Ei heleveetu. Mitä mä oikein teen? Ellie havahtuu todellisuuteen- hän on lahjonnan uhri.
"EI!" nainen karjaisee lähes heti perään. "pimpsa, sä et äijä tästä sotkusta ihan autolla ja kukilla pääse!" Jumaliste. Nyt pitää pysyä skarppina.
|
|
anna
Kerrosvahti
|
Post by anna on Jun 12, 2007 23:44:28 GMT 2
"JOO! Jaguaarin! Ostan sulle jaguaarin, talon, kissan, koiran, kilpikonnan, kukkapuskan, isoäidin, kalanmaksaööljyä TAI MITÄ VAAN ETTÄ RAUHOTUT!" Willie parkaisee Ellien todistaessa jälleen vaikeaa luonnettaan.
"Pitääkö mun mennä homon raiskattavaks niin että se nukahtaa penis mun pyllyssä?" Willie parkuu. Suostuis nyt vaan lahjontaan perskutarallaa.
|
|
kasper
Badly Addicted
Comeback Kid
|
Post by kasper on Jun 12, 2007 23:53:59 GMT 2
"No voi saatanan reikä oikeesti." Ellie huokaisee syvään ja suorastaan tukistaa itseään- pakkohan sitä nyt johonkin on vihaa purkaa. Nainen mulkaisee Willietä ja huomaa avonaisen oven- pimpsa! "Nyt ovi kiinni jumalauta! Naapurit voi kuulla!" nainen karjaisee topakasti ja osoittaa Willin takana hiipuilevaa, raollaan olevaa ovea. Kamalaa. Vielä huono mainekkin koko hotellissa- ikä ja terveyshän tässä menee tollasen kanssa elellessä. "Mulkku." Ellie murjottaa seinää vasten ilme tiukkana ja katse vielä tiukemmin kiinni vastakkaisessa seinässä. "Yhellä eholla saat uuden mahiksen." Ellie sanoo hetken raastavan hiljaisuuden jälkeen. "Me mennään pariterapiaan." nainen sanoo ja katsoo vihdoin Willietä kunnolla- kasvoillaan juuri se ilme. Tuskaisia istuntoja tiedossa.
"Mut lisäks haluun kans jaguarin. JA koiran."
|
|
anna
Kerrosvahti
|
Post by anna on Jun 13, 2007 0:01:28 GMT 2
"PARITERAPIAAN?! Ei iki--eiku--tottakai! Mitä vaan sun vuokses! Joo, ja saat jaguaarin ja koiranki vielä, minkä rotusta saisi olla!" Willie pahkoo epätoivoissaan, suurempi työ olisi etsiä uusi nainen uskokaa pois. Pari koiraa sinne tai jaguaaria tänne, mutta enitn kalvoi tuo pari terapia.
Siellä sitä istuttaisiin peppu hiessä, puuduksissa ja tulessa kuunetelmassa jonkun tädin analyysiä elämästä ja seksistä. Eihän willie sentään nymfomaani ollut vaikka tälle seksi maistuikin...hyvin!
"Mennään sitte jollekki hyvälle terapeutille!"
|
|
kasper
Badly Addicted
Comeback Kid
|
Post by kasper on Jun 13, 2007 0:28:43 GMT 2
Ellie hymyilee itsekseen jonkintasoista eevil- hymyään. Bwahhahhah. Siinähän menisi vaihteeksi Willielle muna kunnolla suuhun kun joku terapeutin pappana alkaisi tätä tenttaamaan ja moralisoimaan.
"En tiiä vielä. Joku kiva rotu millä ei oo pitkää karvaa." Ellie sanoo edelleenkin nyrpeää naamaa näytellen. Vaikka olihan tuo saanut vähän paremman mielen kun oma tahto oli mennyt läpi- yllätyskö tuo taas niin..
Ellie hyppää sohvalle ja nappaa puhelimen pöydältä. "Haluukko thaimaalaista vai pizzaa?" Ellie kysäisee Willieltä mutta näppäilee jo thaimaalaisen numeron ruutuun ennenkuin Will kerkeää edes vastata- tuon mielipiteellä ei juuri tällä nimenomaisella hetkellä ollut Ellielle minkäänlaista merkitystä.
|
|
anna
Kerrosvahti
|
Post by anna on Jun 13, 2007 0:33:37 GMT 2
"ÖÖ, tsihauhuhua? Oisko se mitää, pieni ja näppärä tieks?" Willie ehdottaa hätäisesti, pohtien sitten mistä meis sellaisen repäisisi. No, kai niitä sai autokaupoista! PAREMPI SAADA.
"Öö, tota, ihan miten sä haluun" Willie mumisee. Voi pimpsa. Nyt sitä oltiin kusessa kiireestä kantapäähän. Ei tässä muu auttanut kuin Ellietä totella jos pillua mieli ja oolihan Ellie ihan mukavakin. Välistä.
|
|
kasper
Badly Addicted
Comeback Kid
|
Post by kasper on Jun 13, 2007 0:41:42 GMT 2
"Ei mitää räkytintä, emmä ny mikään blondi snobi oo." Ellie sanoo syvästi loukkaantuneena. Paris Hiltonin tasolle hän ei todellakaan vajoaisi.. ainakaan yhtään tämän enempää.
Ellie vilkaisee edelleenkin kauempana alistuneen näköisenä kyhjöttävää Williä- ja wow mikä fiilis. Nainen ei ennen tajunnut tykkäävänsä tästä vallan tunteesta mutta avot- parempi myöhään kun ei milloinkaan. Teki kyllä ihan hitosti mieli hypätä miehen kimppuun, mutta edelleen pinnan alla piileskelevä nyrpeyden mörkö nosti välillä päätään ja esti Ellien aikeet. Saisikin mokoma mulkku olla selibaatissa pari päivää niin oppisi ettei sitä noin vain nukahdeta kun on molo vaimon riemureikä kakkosessa.
|
|
anna
Kerrosvahti
|
Post by anna on Jun 13, 2007 0:45:45 GMT 2
"Noo tota, ööö, pimpsa! Eiku! Emmä tiedä mitään koirista! Numerpalvelustako ne rotuja mulle kertoo?" Willie parkaisee, miksei sellainen kiva tsikatskuva voinut kelvata niinkuin kaikille muillekkin ihmisille JUMALAUTA!
Todennäköisesti odotti saatanallinen selibaatti, mutta siksi Williepoika oli piipahtanut kaupan kautta ja sotanut itselleen panokaverin. Mukava barbara!
|
|
kasper
Badly Addicted
Comeback Kid
|
Post by kasper on Jun 13, 2007 0:55:37 GMT 2
"No heleveetu! Vitustako mä sen nyt voin vielä tietää ku äskön vasta keksin koko jutun!" Ellie murahtaa sohvalta kuin ärtynyt pantteri- Ellie on eläin. "Landseeri olis kyl ehkä.. kiva." Ellie sanoo ja bustaa samalla itsensä- olihan tätä nyt jo mietitty monet vuodet, minkä koiran ottaisi kun sellaisen saisi.
Ellie nousee sohvalta ja marssii kylppäriä kohti. "pimpsa sä oot oikeesti mulkku äijä. Mä meen suihkuu."
|
|
anna
Kerrosvahti
|
Post by anna on Jun 13, 2007 0:59:19 GMT 2
"öö, okei, hommaan sulle lanserin, tyttö vai poika?" Willie ähkää, tietäen kyllä että Ellie oli aina kuolannut koiraa. Mitä pimpsaa sellaisellakin teki, saatana kusi nurkkiin ja söi huonekalut. Kissa se olla piti. Olihan heillä kissakin, mutta se vain istua jökötti kaapin päällä. Se oli hyvä kissa, ei häirinnyt.
"No meeppäs ja joo joo, oon täysmulkku i know." Willie mumisi a päätti koettaa onneeaan. "Saanks mun mulkkuki tulla sun kaa suihkuun?" AI HITTO kun huono veto.
|
|
kasper
Badly Addicted
Comeback Kid
|
Post by kasper on Jun 13, 2007 1:06:18 GMT 2
"Saa tulla mut mitään se ei saa!" Ellie sanoo topakasti. Taino, kassellaan. Riippuen miten Will keinottelisi tämänkin tilanteen. Fifty-fifty-mahikset. Ellie kuoriutuu vaatteistaan ja hyppää suihkuun- tai kylpyynkin voisi jopa mennä, kun kerran jokin suihkukylvyn tapainen oli. Ellie pistää kuuman veden valumaan täysillä ja hipsii kylppärin kaapille hakemaan kivoja vaahtojuttuja- Will niistä tuskin niin innostuisi kun ei kykenisi näkemään vaahdon peittämän pinnan alle, mutta tuon mielipide asiaan kuin asiaan kiinnosti Ellietä kuin kilo apinan p?k?lea- edelleen. Ehkä se siitä leppyisi pikkuhiljaa.
|
|